Prinsjesdagontbijt 2019

Het thema van het Prinsjesdagontbijt 2019 was Geloof en religie in het publieke domein

Programma 2019

Is geloof of religie iets voor ‘achter de voordeur’ en een ‘reine Privatsache’ of mag deze voluit aanwezig zijn in het publieke domein? Wordt de discussie over geloof en religie niet te zeer bepaald door angst voor fundamentalisme en de gevaren daarvan? Of wordt het tijd om te erkennen dat geloof en religie een sterk bindmiddel in deze zoekende en verwarrende samenleving kan zijn.
De volgende sprekers hebben hierop een reflectie verzorgd: minister president Mark Rutte, journaliste Yvonne Zonderop en dominee Ad van Nieuwpoort.

Lezingen Prinsjesdagontbijt 2019

Lees hier de bijdragen aan het Prinsjesdagontbijt 2019 van:

Jubileumboekje 30 jaar Prinsjesdagontbijt

Dit was de 30e editie van het Prinsjesdagontbijt. Speciaal voor deze gelegenheid werd een jubileumboekje gemaakt met bijdragen van de sprekers, bestuursleden en oud-bestuursleden.
Klik op de foto om het boekje te openen.